Proje Başlığı: Erken Dijital Tanı ve Müdahale-EDDI
Proje Sözleşme Numarası: 2020-1-UK01-KA201-079073
Proje Başlangıç Tarihi: 01.11.2020
Toplam Proje Süresi: 24 Ay
Proje Bitiş Tarihi: 31.10.2022
Proje Ortakları:
Koordinatör:Aston University Birleşik Krallık
P1.MUCUR SAGLIK SOSYAL EGITIM VE YARDIMLASMA VAKFI Türkiye
P2.STIMMULI FOR SOCIAL CHANGE Yunanistan
P3.21.YY Egitimciler Dernegi Türkiye
P4.STICHTING DUTCH FOUNDATION OF INNOVATION WELFARE 2 WORK Hollanda
P5.LYCEE DU DIADEME - TE TARA O MAI'AO Fransa
Amaçlar: EDDI projesi, Erken Okul Terk (ESL) sorununa olası çözümler bulmak için öğretmenlerin, ailelerin ve öğrencilerin eğitimden ayrılmanın nedenselliğini ve sonuçlarını daha iyi anlamalarına yardımcı olmayı amaçlamaktadır. ESL istatistiklerinde başarılı olan ülkeler ile spektrumun diğer ucundakiler arasındaki uygulamaların ve müdahalelerin yalnızca karşılaştırmalı bir analizinin ESL sorununa sürdürülebilir bir çözüm sağlayacağına inanıyoruz. Ekonomik ve sosyal hareketlilik etkilerinin yanı sıra, ESL zorbalık, şiddet veya mikro suçlulukla ilişkilendirilmiştir. ESL, işgücünün ve toplum beklentilerinin gelecekteki başarılı gelişimi için bir tehdittir. Proje teklifine hazırlanırken, literatür taraması, ESL'nin itici güçlerinin çeşitlilik gösterdiğini ve bir dizi destekleyici paydaş grubunu dahil ederek bunun önüne geçilebileceğini gösterdi.
Hedef Gruplar: Bu proje, ESL sorununa erken teşhis sağlayan açık, bütünsel topluluk çapında bir eylem planı geliştirmeye yönelik ilk adımdır. Projeye dahil olan öğrenciler 14-18 yaşları arasındadır ve karma uluslararası gruplarda çalışacaklardır. Ele alınan hedef gruplar, birlikte çalışan öğretmenler ve okul yılı boyunca farklı nedenlerle okulu terk etme riski olan öğrenciler ve risk belirtileri gösteren öğrencilerdir.
Sonuçlar:
IO1.EDDI e-Platformu
IO2.EDDI Kataloğu
IO3.EDDI Android Uygulaması